Toimitus-ja palautusehdot
1. Yleistä
Nämä ehdot koskevat verkkokaupan kautta tehtyjä tilauksia ja ostoksia. Tekemällä tilauksen asiakas hyväksyy nämä myyntiehdot.
Pyrimme lähettämään tilauksen aina viimeistään seuraavana arkipäivänä sen tekemisestä.
Jos haluat peruuttaa tilauksesi tai tehdä siihen muutoksia, on tärkeää, että otat meihin yhteyttä osoitteessa info@cybershop.fi tai puhelimitse 045 127 3000(arkisin 09-15) mahdollisimman pian ennen kuin ehdimme pakata ja toimittaa tilauksen.
2. Tilaaminen ja sopimuksen syntyminen
- Tilauksen tekeminen verkkokaupassa edellyttää asiakkaalta oikeiden tietojen antamista.
- Sopimus syntyy, kun asiakas saa tilausvahvistuksen sähköpostiinsa.
3. Maksutavat
- Ennakkomaksu (Tilisiirto)
- Verkkopankkimaksut
- Visa/Visa Electron/MasterCard
- PayPal
- Käteinen, pankki-/luottokortti tai Visa Electron myymälästä noudon yhteydessä
- Klarna Payments 14pv maksuaikaa ja Klarna Tili – Osamaksu (Laskutusmaksu 0€) Lasku tulee sähköpostiin. Lisätietoa Klarna Tilistä ja Osamaksusta.
Klarnaan tai sen laskutusasioihin liittyvissä kysymyksissä ota yhteyttä: 09 425 99 771 tai asiakaspalvelu@klarna.fi
4. Toimitus
- Tilaukset toimitetaan valitun toimitustavan mukaisesti.
- Toimitusaika on yleensä 3–7 arkipäivää, ellei toisin mainita.
- Asiakkaan vastuulla on noutaa tilaus valitsemastaan noutopisteestä määräajassa.
5. Noutamattomat tilaukset
- Noutamatta jäänyt tilaus ei ole automaattisesti peruutus, vaan se palautuu verkkokaupalle.
- Jos asiakas jättää tilauksensa noutamatta eikä ole tehnyt peruutusilmoitusta, verkkokaupalla on oikeus vähentää palautettavasta summasta todelliset toimitus- ja palautuskustannukset.
- Jos asiakas haluaa tilauksen lähetettäväksi uudelleen, siitä veloitetaan uudet toimituskulut.
- Noutamatta jääneitä tilauksia säilytetään enintään 14 päivää, jonka jälkeen tuotteet vapautetaan myyntiin.
6. Rahanpalautukset
- Jos tilaus peruutetaan tai palautetaan, maksunpalautus tehdään samalle maksutavalle, jota asiakas käytti tilausta tehdessään.
- Jos maksun palauttaminen alkuperäiselle maksutavalle ei ole mahdollista (esim. pankkisiirto), asiakkaan on ilmoitettava tilinumero maksun palautusta varten.
- Jos asiakas ei vastaa yhteydenottoihin eikä ilmoita tilitietojaan 14 päivän kuluessa, verkkokauppa ei ole velvollinen jatkamaan aktiivista yhteydenottoa. Asiakas voi kuitenkin vaatia palautusta 3 vuoden kuluessa tilauksen palautumisesta.
- Jos asiakas ei vastaa yhteydenottoihin eikä ilmoita tilitietojaan 14 päivän kuluessa ja palautus alkuperäiselle maksutavalle on mahdollista, se suoritetaan ilman erillistä tilitietojen ilmoittamista.
7. Asiakkaan vastuu ja yhteystiedot
- Asiakkaan tulee antaa oikeat ja ajantasaiset yhteystiedot tilausta tehdessään.
- Verkkokaupalla on oikeus käyttää asiakkaan ilmoittamaa sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa tilaukseen liittyvään viestintään.
- Jos asiakas ei vastaa yhteydenottoihin rahanpalautusta varten, verkkokaupalla ei ole velvollisuutta säilyttää palautettavaa summaa määrittelemättömän pitkään.
8. Reklamaatiot ja virheelliset toimitukset
- Mikäli asiakas vastaanottaa viallisen tai väärän tuotteen, hänen tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun 14 päivän kuluessa.
- Palautukset käsitellään verkkokaupan palautuskäytännön mukaisesti.
9. Muutokset ehtoihin
- Verkkokauppa pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja ilman ennakkoilmoitusta.
- Voimassa olevat ehdot löytyvät verkkokaupan sivustolta.
Toimitustavat:
- Kirje 1,00€ (Tipahtaa postilaatikkoosi)
- Priority kirje 3,50€ (Tipahtaa postilaatikkoosi)
- Postnord Mypack Collect 3,00€(Nouto pakettiautomaatista tai noutopisteestä)
- Postnord MyPack Home 11,90€ (Toimitus kotiovelle sovittuna jakelijan kanssa sovittuna aikana)
- Pikkupaketti 3,90€ (Kirjekokoinen seurantatunnuksellinen lähetys jaetaan ensisijaisesti postiluukkuun/laatikkoon)
- Postipaketti 3,50€ (Nouto
lähimmästä Postin toimipisteestä tai valitsemastasi SmartPOST pakettiautomaatista)
- Kotipaketti 13,90 (Toimitus kotiovelle sovittuna aikana)
- Nouto liikkeestä 1€ (Nouto valitsemastasi Cybershopin myymälästä.) Käsittely ja toimituspäivät maanantai, keskiviikko ja torstai, noudolla tilaamasi tuotteet tulevat varastolta, ei suoraan myymälästä! Tilaukset lähtevät Asematunnelin myymälään 2x viikossa ja Turkuun, Tampereelle, sekä Ouluun kerran viikossa.
- Kansainvälinen kirje alk. 2,90€
- MyPack Collect 13,90€ (Nouto lähimmistä noutopisteestä maissa jossa Postnord toimii)
- Posti Parcel Connect 19,90 (Nouto lähimmästä noutopisteestä kohdemaassa)
Asiakaspalautukset ja
vaihdot:
Palautettavat tuotteet tulee lähettää 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta Postin kautta osoitteeseen:
CYBERSHOP OY – 00550 HELSINKI (erillistä katuosoitetta ei tarvita)
Palautustunnuksen saat sähköpostilla asiakaspalvelusta info@cybershop.fi tai p. 045 127 3000 (arkisin 09-15) pvm/mpm
Liitä mukaan täytetty asiakaspalautuslomake jonka voit tulostaa toimitusvahvistus sähköpostista, sekä
pankkitietosi jos olet maksanut ennakkomaksulla, mikäli haluat purkaa kaupan. Jos asiakaspalautuslomaketta ei ole
täytetty, pidätämme oikeuden olla käsittelemättä palautusta.
Mikäli tilaaja palauttaa koko tilauksen, rahanpalautus koskee
vain tuotteiden summaa, toimituskuluja ei palauteta takaisin asiakkaalle.
Tuotteen vaihto on ilmainen, mikäli asiakas haluaa
vaihtaa samaan tuotteeseen eri koossa tai värissä, tai mikäli tuotteessa on
valmistusvirhe. Muussa tapauksessa (esim. vaihto täysin eri tuotteeseen)
peritään tuotteiden mahdollinen hintaerotus, sekä uudet toimituskulut.
Jokainen palautus -ja vaihto käsitellään
tapauskohtaisesti ja vaihto saatetaan myös evätä mikäli sen perusteet ovat
riittämättömät.
Asiakaspalautukset sekä mahdolliset rahanpalautukset
käsitellään ja maksetaan 14:n päivän sisällä palautuksen saapumisesta
Cybershopin verkkokauppaan. Huomioithan että vaihto-/palautusoikeus ei
koske hygieniatuotteita, kuten mm. hiustenpidennyksiä, piilolinssejä tai
lävistyskoruja, joiden pakkaus on avattu.
Muutokset
tilauksissa ja peruutukset:
Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko
sähköpostitse tai puhelimitse:
info@cybershop.fi
045127 3000 (arkisin 09-15) Puhelun hinta pvm/mpm
Verkkosivujen yhteydenottolomake.
Tilausten
seuranta:
Voit
seurata pakettisi liikkeitä
Postin tai Postnordin sivuilta
lähetystunnuksella, jonka löydät sähköpostiisi saapuneesta tilausvahvistuksesta
tai rekisteröityneenä asiakkaana kirjautumalla omille sivuillesi.
Huomioitavaa:
Jos
sama asiakas on kahdesti tehnyt Klarnan laskutilauksen ja jättänyt sen
noutamatta, tulee asiakkaan käyttötiliin esto. Tällöin tilausten tekeminen
onnistuu jatkossa vain, jos tilaus maksetaan verkkopankkitunnuksilla.
Jos
asiakas toistuvasti tilaa tuotteita ja vahvistaa tilauksen, mutta jättää sen
noutamatta, pidätämme oikeuden olla toimittamatta kyseiselle henkilölle hänen
tilaamiaan tuotteita.
Alaikäiset saavat tehdä tilauksen verkkokauppaan vain vanhempien luvalla.
Kaikki hinnat www.cybershop.fi osoitteessa sisältävät arvonlisäveron (24%). Oikeus hinnanmuutoksiin pidätetään.
Yli 50 € arvoisiin tilauksiin ilmaiset toimituskulut Suomessa!